Öh.

 

Olen viestitellyt yhden äärimmäisen kiinnostavan tyypin kanssa nyt hetken. Tai siis… No, todella pienen hetken. Minä olen laittanut kaksi sähköpostia. Ja heti viestin lähetettyäni vaan vilkuilen koko ajan, olenko saanut vastausta. En pysty millään rauhoittumaan nyt nukkuakseni.

 

Tämä on tosi typerää tässä vaiheessa. Mutta jos tuollainen ihminen osuu eteen! Tai no, eihän se nyt niin ”osunut”. Minä itsehän laitoin typeränä ilmoituksen nettideittipalstalle jo helmikuussa… Siis kauan ennen eroa. Kaduin sitä. Mutta minulle vastasi tämä yksi äärimmäisen kiinnostavan oloinen tyyppi. Vastasin hänelle melkein kaksi kuukautta myöhässä ja ajattelin, etten ehkä saa häneltä enää vastausta. Mutta sain! Ja olen hyvin kiinnostunut näiden parin viestin perusteella.

 

Joo. Sinkkuuden hyviä puolia, kun voi deittailla kiinnostavia ihmisiä. Edes sähköpostitse. Vaikka noin viikon eron jälkeen tuntuu aika typerältä ja uskaliaalta. Mutta ihan sama. Minähän olisin mieluusti eronnut jo vuosi sitten.