Nukahdin ehkä yhdeltätoista, heräsin puoli kaksi, enkä sitten ole saanut enää nukuttua.

 

Näin unta muun muassa Tinder-miehestä. En ole ajatellut paljoa muuta kuin häntä ja tapaamistamme. Tahdon tosissani tavata uudestaan. En ala, jos hän ei tahdo.

 

En voi olla tämän tunteeni kanssa täysin pielessä, en vaan voi! Viime keväänä, kun tapasin sen yhden ”nettideitin”, eikä meillä livenä ollut yhtään mitään vipinää, tiesin sen heti. Tai siis sen miehen kanssa silloin jutteleminen oli ihan kivaa jne, mutta ei siinä ollutkaan sitten oikein mitään muuta kiinnostavaa. Minulla ei ollut mitään halua tavata häntä uudestaan ja halusin vaan vähitellen pois. Olin eilen Tinder-miehen kanssa kolme tuntia ja olisin hyvin voinut olla pidempäänkin. Haluan tavata hänet uudestaan, ehdottomasti.

 

Pidän siitä, että hän puhuu paljon. Vähän ehkä liikaakin, mutta varmaan häntäkin hermostutti. Minun hermostuneisuuteni näkyi enemmän siitä, että oli vaiti. Hän puhui. Tykkään puhuvista ihmisistä. Hän myös kuunteli, mitä minä puhun. Me naureskelimme (toistaiseksi) samoille asioille. Tykkään siitä, miten käytännön ihminen hän on. Ehkä siksi, että ex-mies ei ollut yhtään. Varmaan kuitenkin enemmän siksi, että itsekin olen ja minua rasittavat tyypit, joille käytännön asiat ovat vaikeita.

 

Hän sanoi minua pari päivää sitten ”jännäksi tytöksi”. Tulkitsin sen varsin hyvänä asiana. Hän suhtautui vammaani luontevasti, kuitenkin ihan terveellä uteliaisuudella.

 

Kun halasimme, hän silitti selkääni. Se oli kuitenkin sellainen nopea, suht perus halaus. Ei vaivautunut. Minun halaukseni ovat usein vähän vaivautuneita. Nyt ei ollut. Ja analysoin aivan liikaa!

 

Hänellä on sellaisia harrastuksia, etten olisi kinä arvannut kiinnostuvani tyypistä, joka on kiinnostunut sellaisista asioista. Mutta eipä haittaa yhtään! Nyt olen kiinnostunut ja oikeastaan vähän innostunutkin hänen harrastuksistaan. Ylipäänsä koko miehestä.

 

Ainakaan hän ei ole estänyt viestejäni Facebookissa tai poistanut minua Tinderissä matcheistään. Eli… Ei kai ollut suuri pettymys.

 

Äääää! Tämä on tosi jännää. En todellakaan muistanut, että minusta voisi tuntua tältä. Jokseenkin tältä tuntui varmaan silloin abivuoden alussa, kun alkoi olla enemmän säätöä ilmassa ex-miehen kanssa.

 

Tahdon tavata Tinder-miehen! Tahdon jutella hänen kanssaan! Tahdon, tahdon, tahdon! Toivottavasti hänkin tahtoo. Tällä pohtimisellani luon kyllä taas vaan liikaa odotuksia ja varmaan petyn. Mutta kun!