Tapasin Tinder-miehen #1 toistamiseen. En kovin suunnitellusti enkä sellaisissa merkeissä, jota olisin itseltäni osannut odottaa. Sinnikkäästi olen hänen kanssaan viestitellyt ja torstaina viestittely sai hieman hämmentävän vihjailevia piirteitä. Ensin illalla käydyn ”mä tuun sinne” ”tuu vaan” ”en tuukaan” –keskustelun jälkeen päädyimme myöhemmin illalla puhumaan syväluotaavasti seksistä. Se oli outoa, koska minä en ikinä puhu seksistä. No, nyt puhuin ja tahdon siis myös oppia puhumaan siitä. Siinä se mies jossain vaiheessa heitti (kerroin siis hänellekin, miten estynyt olen ollut etenkin aiheesta puhumisen kanssa ja että se on minulle oikeasti vähän vaikeaa), että jatketaan tätä ”jatkokurssilla”. Puhuimme seksielämistämme. Tai lähinnä minä, koska hän osasi kysellä ja minä rohkenin vastaamaan. Kysyin minäkin häneltä jotain, mutta se oli jotenkin todella vaikeaa. Kuitenkin, keskustelu ajautui pisteeseen, jossa mies, joka aikaisemmin illalla oli kieltäytynyt tulemasta luokseni, sanoi, että sana vaan, niin hän ajaa tänne.

 

Minä, kiltti tyttö, jolla oli seksikumppaneita takanaan tasan yksi ja seksiä pelkästään seurustelusuhteessa, mietin hetken ja sanoin ”sanan”.

 

Eipä siinä sitten. En tiennyt, tulemmeko oikeasti tapaamaan toistamiseen, mutta päädyimmekin toisella tapaamiskerralla panemaan. Se tuntui hyvältä ja luonnolliselta. Käsittämättömän luonnolliselta. Tein asioita, joita en ollut koskaan ennen tehnyt. En nolostellut – heitin sen tunteen sivuun siinä noin minuutin sen jälkeen, kun mies astui ovestani sisään.

 

Me puhuimme seksin aikana ja välissä ja… Juu. Nukuimmekin vähän. Tai hän nukkui, minä lähinnä yritin. Sänkyni on aavistuksen pieni kahdelle. Mutta siinä vieressä oli varsin hyvä olla, ei yhtään vaivaannuttava tai kummallinen. En silti osannut nukkua. Välillä olin nukahtaa, mutta havahduin sitten taas nytkähtäen.

 

Entäs sen jälkeen? No, en taas tiedä. Ahdistavaa. Ajattelin jo, että joo, meillä oli kiva yö yhdessä ja tämän voisi ottaa uusiksikin, mutta en ota hommasta mitään paineita tai elättele suuria odotuksia. Ajattelin niin ainakin yli vuorokauden. Sitten aloin taas kaivata ihmistä viereen.

 

Mietin myös, että jos saan sen tyypin luokseni seksillä, niin käytetään sitten sitä. Mutta en minä kyllä tiedä. Haluan oikeasti muutakin kuin seksisuhteen. Tällä hetkellä jotenkin ei kyllä kauheasti olisi sitäkään vastaan, vaikka aiemmin olen periaatteellisesti ollut sellaisia vastaan. Nyt sekin tuntuu ihan hyvältä ajatukselta. Mutta minä tahdon muutakin! Sitä muutakin voisin varsin hyvin tahtoa tämän miehen kanssa.

 

Aion olla sinnikäs. Minusta kyllä tuntuu siltä, että olen kohta varmaan ärsyttävyyksiin asti sinnikäs. Pitää siis taas yrittää olla laittamatta koko ajan viestiä, vaikka haluaisin. Olen myös tarjonnut hänelle jo hyvin paljon erilaisia asioita, joihin hän voisi tarttua, jos haluaisi tavata. Eipä ole tarttunut. Toisaalta, hänellä on hyvin selkeästi elämä. Vähän liikaa tekemistä, joten häntä on suhteellisen vaikea treffailla. Jos naiset usein ovat jotenkin vaikeasti tavoiteltavia, niin tässä on kyllä mies sitä!

 

Tein päätöksen, että nyt minä en laita viestiä. Hän saa laittaa, jos haluaa. Se päätös on todella vaikea pitää. Yritän myös olla oikeasti ihastumatta liikaa, vaikka se onkin ehkä jo vähän myöhäistä. Tässä taitaa käydä vaan niin, että kohta minua sattuu ja paljon.

 

Ainakin minä olen yrittänyt, tosissani. Tahdon miehen.