Siitäkin, etten ole kirjoittanut tänne taas aikoihin oikeasti mitään huomaa, että minulla on kaikki hyvin. Oikein hyvin.

 

Kohta on vuosi siitä, kun tapasimme Kooderin kanssa ensimmäisen kerran livenä. Ensimmäisestä tapaamisesta lähti suhteemme aika nopealla vauhdilla eteenpäin. Nythän tilanne on se, että kuun alussa muutimme yhteiseen kotiin. Paperilla ei tosin ole yhteinen, ihan vain Kooderin oma. Oikeasti oma. Kooderi osti siis isomman asunnon, jotta voimme muuttaa yhteen. 

 

Toisinaan on edelleen kummallista, miten olen onnistunut löytämään tuollaisen tyypin kuin Kooderi. Miten minä olen onnistunut löytämään ihmisen, jonka kanssa haluan todellakin jakaa elämäni, jonka kanssa voin olla oma itseni kaikkine omituisuuksineni. Olen löytänyt ja voin olla siitä ikuisesti kiitollinen. 

 

Kooderin kanssa niin moni asia on eri tavalla kuin ex-miehen kanssa oli. Paremmin. Olemme läheisempiä sekä henkisesti että fyysisesti. Kooderi arvostaa minua ja tuo sen ilmi (kuten myös). Olemme oikeasti tiimi, yhteisiä tavaroita myöten. 

 

Meillä on ihana sohva. Kotoisa koti noin muutenkin, vaikka vielä joitain huonekaluja puuttuu.

 

Olemme Kooderin kanssa molemmat suht huonoja nukkumaan vierekäin. Kooderi vielä huonompi. Sen lisäksi hän tarvitsee nukkumiseensa noin muutoinkin enemmän tilaa. Ennen yhteistä kotiamme ja uutta sänkyä nukuimme Kooderin luona yleensä niin, että jompi kumpi (usein minä) meni nukkumaan patjalle lattialle. Nyt uuteen asuntoon muuttaessa Kooderi toi mukanaan myös vanhan sänkynsä sillä ajatuksella, että jos uusi ei olekaan riittävän leveä siihen, että pystyisimme oikeasti nukkumaan vieretysten ihan koko yön. Ensimmäisen yön jälkeen Kooderi totesi, että taitaa laittaa vanhan sänkynsä myyntiin. Se on minulle jotenkin erityisen tärkeä asia: hän oikeasti hankkiutuu eroon toisesta sängystä ja meillä ihan oikeasti on sitten vain yksi sänky täällä, molemmat nukumme samassa. Se on tärkeää. Yllättävän tärkeää.

 

viikonloppuna tätini sanoi erikseen sekä minulle että Kooderille, että on hienoa, kun olemme löytäneet toisemme. Olen niin samaa mieltä. <3